Luźne Gacie Bez Suwaka

#złombol #podróże #turystyka #motoryzacja

"Turyści nie wiedzą gdzie byli, podróżnicy nie wiedzą gdzie będą"Paul Theroux

SAMOCHÓD (BABCIA)

Ten tekst przeczytasz w 4 minutę/y

PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE

Marka i model Škoda Favorit (typ 781) model 135 L
Rocznik1991
Przebieg na rok 2020Prawdziwy : do uzgodnienia (czyt. nieznany)
Szacowany : ok. 110 tyś km
Wg licznika : 232tyś km (licznik goni w 3 favoritce)
KolorCzarny mat
Silnik
Š 781.135, 1.3 R4 OHV, modelgaznik JIKOV 28-30 LEKR
ZasilaniePB + LPG
Moc max58 KM przy 5000 obr/min
Moment obrotowy94 Nm przy 3000 obr/min
Prędkość max150 km/h (wg. fabryki)
160 km/h (wg. GPS)
>180 km/h (wg. licznika)

Postępy prac

Zmiany wykonane w samochodzie

Zmiany względem wersji seryjnej. W nawiasach rok wykonania modyfikacji.

Zegary
  • Zegary z modelu 135 LS (pojawił się obrotomierz i kontrolka ręcznego) [2015]
  • Na zegarach ekstra dodana kontrolka rezerwy LPG [2016]
Podsufitka
  • Doprowadzona pod tapicerką instalacja dla CB Radia [2016]
  • Podwieszone w miejscu lusterka CB Radio wraz z wiszącą gruchą [2016]
  • Zabudowane sterowanie instalacją LPG/Pb – (LPG i Pb sterowane niezależnie) [2016]
  • Włącznik dodatkowego wentylatora chłodnicy (więc są 2 wentylatory) [2016]
  • W podsufitce zamontowana ładowarka z wyjściem 2x USB [2016]
  • Lusterko wsteczne przyklejone do szyby, oryginalne z favoritki z dorobionym adapterem. [2016]
Deska
  • Na górze centralnie zbudowany na miarę wyświetlacz HUD w postaci prędkościomierza i zegarka elektronicznego z automatycznym ściemniaczem. [2018]
  • Dodanie nieistniejące oryginalnie w tym modelu włączniki świateł przeciwmgielnych przednich. [2018]
  • Zabudowane w desce po prawej od kluczyka sterowanie kolorowym oświetleniem wnętrza.
  • Dodana kieszeń na różności na zamknięciu schowka.
  • Po lewej stronie kierownicy zestaw włączników (oświetlenia zewnętrznego, zmiana trybu pracy klaksonu, włącznik disco kuli.
  • Pod deską na tunelu środkowym na miarę zbudowana konsola m.in. z radiem, Bluetooth, portami USB, gniazdkami zapalniczki i przetwornicą 230 V, komputer pokładowy nie działa jeszcze
  • Wymieniony mieszek lewarka zmiany biegów i skórzana gałka by się ręka nie pociła.
  • Zmieniony kolor tapicerki ze zgnitego-szaro-zielonego na beż
Drzwi przednie
  • Dodane kieszenie z Forda Escorta (choć mocowania dorobione na wymiar)
  • W lusterkach zabudowane oświetlenie zewnętrze zapalające się przy otwieraniu drzwi
  • Diody obrysowe w kolorze żółtym pod zamkami.
  • Zmiana koloru elementów tapicerki na czarno-beżowy
  • Pełne wygłuszenie
Drzwi tylne
  • Kieszeń na komórkę
  • Zmiana koloru elementów tapicerki na czarno-beżowy
  • Przyciemnienie bocznych szyb 50%
  • Pełne wygłuszenie
Silnik
  • Zamontowane zasilanie LPG na oparte na systemie BLOS
  • Zmodyfikowany dolot, stara puszka z filtrem zamieniona na ręcznie wykonaną stalową puszkę za przed którą jest mikser BLOS i filtr stożkowy w miejscu zbiornika spryskiwaczy.
  • Zbiornik płynu spryskiwaczy zrobiony z małego kanisterka na płyn i zamontowany obok dmuchawy kabinowej
  • Założona rozpórka kielichów ze Skody Felicji
  • Do rozpórki zamontowany parownik LPG i oświetlenie LED komory silnika
  • Między stożkiem a zbiornikiem płynu chłodzącego zamontowana pompa klaksonu pneumatycznego wraz z autorskim układam przełączającym z kabiny między klaksonem tradycyjnym a pneumatycznym
  • Pod lewym błotnikiem dwie trąbki klaksonu pneumatycznego.
  • Po prawej stronie na kielichu autorska skrzynka bezpieczników i przekaźników do : zasilania systemu LPG, świateł dziennych (z przełącznikiem automatycznym), zasilanie oświetlenia LED, zasilanie dodatkowych gniazd zapalniczki, zasilanie konsoli tunelu środkowego, zasilanie dodatkowego wentylatora chłodnicy z przekaźnikiem. Na skrzynce włącznik oświetlenia silnika.
  • Pięciopunktowe oświetlenie LED.
  • Dodatkowe mocowania przewodów paliwowych i elektrycznych.
  • Przed chłodnicą dodatkowy ręcznie włączany z kabiny wentylator z Volvo V40/S40 z dorobionymi uchwytami mocującymi.
  • Zabezpieczenie przed zgubieniem korka wlewu oleju
  • Zmienione koło alternatora na mniejszą średnicę z roczników od sierpnia 1991r.
  • Wygłuszenie maski.
Tył
  • Na tylnej szybie zamontowana disco kula włączana z centrum sterowania przy kierownicy
  • Panel solarny o realnej mocy 6W przy dobrym słoneczku mocowany na szybie klapy
  • Sztywna deska z 2 głośnikami i osobnym sterowanym analogowo na klapie wzmacniaczem. Głośniki można wyłączyć z centrum sterowania
  • Klapa wygłuszona
  • Przyciemnienie 50% tylnej szyby z wycięciem na panel słoneczny
  • Oświetlenie na bagażnika i tylnej klapy włączane przy otwieraniu klapy
  • Zmieniony kolor tapicerki na spójny z resztą wnętrza.
  • Butla LPG 45 l realnie mamy prawie 500 km zasięgu. [2016- 2024]
  • Butla LPG 46 l w miejscu koła zapasowego – realnie 500 km zasięgu [2024]
  • Piękna dębowa deseczka na kole zapasowym [2016 – 2024]
  • podniesiona podłoga dębowa 😉 bagażnika która utworzyła miejsce na części zamienne i narzędzia (2024)
  • Cały bagażnik w czarnym dociętym na miarę dywaników
  • Wygłuszenie całej komory
  • Dodatkowe gniazda zapalniczek w bagażniku i dla pasażerów siedzących z tyłu.
  • Dodatkowa „masa” klapy bagażnika
  • Zamontowane wyprowadzenia pod antenę CB i oświetlenie zewnętrzne pod markizą.

Log in   /   Polityka prywatności   /   ZLOMBOL OFFICIAL   /   EUVIC   /   SAIMON-DESIGN   /   INDEX   /   KONTAKT


Theme by Anders Norén Improoved by LUŹNE GACIE BEZ SUWAKA

© 2018-2024 Luźne Gacie Bez Suwaka

-
UstawieniaPolityka prywatności